Planlagt fremdrift er som følger:
- Tirsdag 15. oktober – 2 & 3 etg.
- Onsdag 16. oktober – 4 & 5 etg
- Torsdag 17. oktober – 6, 7 & 8 etg.
ARBEIDET I GANGEN STARTER KL 06:30
Viktig:
Bytte av porttelefon gjelder kun de som bor i oppgang M.
Nøkkel leveres ett av følgende tre steder hvis du ikke er hjemme:
Til nabo: Sett lapp på egen dør med informasjon om hvilken leilighet som har nøkkelen.
Til styremedlem: Lørdag 12. oktober mellom 10:00 og 11:00. Ta heis til 7 etasje og trappeløp opp til leilighet 804.
Til vaktmester: Mandag 14. oktober kl. 08:30 ved postkassene i oppgang M.
Nøklene må være tydelig merket med leilighetsnummer. Merking og nøkkel må henge sammen.
Tilbakelevering av nøkkel:
Onsdag 23. oktober kl 08:30 ved postkassene i oppgang M.
Bestilling av alternative løsninger:
Assistentpartner tar likevel ikke imot bestillinger på alternative løsninger. Om du ønsker noe annet enn standard løsning, d.v.s løsning 1, 3 eller 4 nedenfor, må du bestille dette på forhånd.
Bestilling av alternativ løsning: Send leilighetsnummer og ønsket løsningsnummer (1, 3 eller 4) til styreleder Johan Lothe på e-post johan@lothe.se
Prisene ovenfor gjelder kun samme dag som installasjon. Bytte av porttelefon på et senere tidspunkt blir dyrere enn ovennevnte priser.
Frist for bestilling av løsning 1, 3 eller 4: Søndag 13.10 kl 17.00.
Om ikke installasjonsselskap kommer inn den oppgitte datoen (se oppslag ved heisen), må seksjonseier selv bekoste installasjon på kr 1.500 en annen dag. Avtale gjøres med Assistentpartner på tlf 48 10 11 00. post@assistentpartner.no.
NB: Vaktmester, styremedlem og Assistentpartner har
styrets fulle tillit, men vi gjør oppmerksom på at hverken styret eller
vaktmester er ansvarlig for eventuelle tap forbundet med utlevering av
nøkler